Τετάρτη, Μαρτίου 25, 2009

Γαμώτο μου

Η κάθε πράξη, και η απραξία έχουν συνέπειες.
Ο λόγος, και η σιωπή, έχουν συνέπειες.
Ανεξαρτήτως, γιατί έγινε, ποια δικαιολογία, ποια καλή πρόθεση, ποιός μη σωστός υπολογισμός των συνεπειών, οι συνέπειες παραμένουν.
Είναι αυτές που είναι
Ανεξαρτήτως ελαφρυντικών, ή τυχαιότητας.
Οι συνέπειες εκεί.
Και γαμώτο μου, δεν είναι μόνο δικές μας, είναι και των πιο κοντινών μας.
Ναι, κι αυτό θα περάσει, όλα περνάνε, αλλά με ποιό τίμημα.
Γαμώτο μου, με έχω νεύρα, καλά κάνω, θα το διαχειριστώ, έχω εμπιστοσύνη, αλλά οι συνέπειες παραμένουν. Γαμώτο μου.

Και πόσο γελοιο είναι
Εγώ, που είμαι καλή, που δεν έχω πειράξει μυρμήγκι, πλήγωσα τον πιο αγαπημένο μου.
Γαμώτο μου.

2 σχόλια:

lemon είπε...

Την παροιμία ότι δεν έχει νόημα να κλαίς πάνω απο χυμένο γάλα, την ξέρεις καλά. Το ξέρω. Αφου έχεις ήδη πιάσει τη σφουγγαρίστρα και καθαρίζεις!
Ε, ναι, και με το που αναπνέουμε, και με το που υπάρχουμε δίπλα στους αγαπημένους μας, τους πληγώνουμε ώρες-ώρες. Και λοιπόν? Απο ζάχαρη είναι και θα λιώσει? Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος, που θα πληγωθεί? Και πόσο πληγώθηκε πιά? Φαγητό έχει, τη υγεία του την έχει, την αγάπη σου (και την προστασία σου) την έχει. Μπάστα πια. Δεν είσαι θεός, για να μην κάνεις λάθη. Κάνεις λάθη, και τα πληρώνεις αγόγγυστα. Μην αυτομαστιγώνεσαι κι άλλο. Που αν βοηθούσε σε τίποτα δηλαδή, να το έκανες. Αλλά, δεν βοηθάει.

Alkyoni είπε...

????????????????
σε φιλώ