Τρίτη, Ιανουαρίου 06, 2015

ακου και σώπα

συχνα  μας οδηγούν τα βήματα σε κάποιες μυστικές περιοχές που η μυρωδιά τους κάτι μας θυμίζει.
κλεμένο είναι, δεν είναι δικό μου, έχει σημασία? αφου μου κάνει θα μπορουσε να είναι και δικό μου. μας οδηγουν ή τα οδηγούμε? μυρωδιές που θέλουμε? νομίζουμε ότι θέλουμε? τρέμουμε που τις θέλουμε? αυτο το έργο το χω ξαναδει, θέλω να το ξαναδώ? ακόμη δεν έχω αποφασίσει αν μου άρεσε, δεν ξέρω αν υπάρχει και άλλο έργο, αν θέλω να υπάρχει άλλο έργο. υπάρχει ακόμη κάτι για να καταστρέψεις, και μετα θα υπάρχει ακομη κάτι, ατέρμονα και εσαεί, πάντα θα είναι εκεί και θα σου επιτρέπει, συνεχιζόμενη, επαναλαμβανόμενη καταστροφή, πάντα κάτι είναι εκει που θα ποθεί να το καταστρέψεις. σε προκαλει να αντισταθείς και σε παροτρύνει να μην. μη νομίζεις όμως ότι μόνο αυτή η δυνατότητα υπάρχει. μπορεί να είναι και αλλιώς. θα μπορούσες και να μη καταστρέφεις. να αφήσεις να γεννηθεί και κάτι άλλο. κι άλλο. κι άλλο. ατέρμονη και η γέννηση του νέου. και τελικά το τίμημα το πληρώνεις  εσύ ανάλογα με το τι θα επιλέξεις. το καταστρεφέν ανοικοδομείται και δεν πληρώνει κανένα τίμημα. κανενα απολυτως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: